Terveysasemien puhelinpalvelu ja takaisinsoitto
Jämsän, Kuoreveden, Länkipohjan ja Koskenpään terveysasemien vastaanotoille on yksi yhteinen ajanvarausnumero 020 630 6020. Tähän numeroon ollaan yhteydessä sekä kiireellisen (pois lukien päivystysasiat), että kiireettömän hoidon tarpeessa. Päivystyksellistä hoitoa vaativissa tilanteissa yhteys ensiapuun p. 040 712 2555.
Mitä takaisinsoitto tarkoittaa?
Mikäli puhelinpalvelussa on ruuhkaa etkä halua jonottaa, voit valita takaisinsoiton. Voit valita, että soitamme sinulle takaisin numeroon, josta soitat, tai johonkin muuhun numeroon.
Valinnan jälkeen kuulet seuraavan nauhoitteen: ”Kiitos. Soitamme teille mahdollisimman pian.”
Älä sulje puhelinta ennen kuin kuulet kohdan ”soitamme teille mahdollisimman pian”. Silloin pyyntö on rekisteröitynyt oikein ja pystymme soittamaan takaisin.
Kun soitamme sinulle takaisin, puhelu tulee ajanvarausnumerosta.
Takaisinsoiton odotusaika vaihtelee viikonpäivästä ja kellonajasta riippuen. Ruuhkaisimpia aikoja ovat maanantai- ja tiistaiaamut. Puheluita voi näinä päivinä tulla jopa 500 ja valtaosa yhtä aikaa juuri aamun aikana. Olemme lisänneet hoitajaresurssia näihin aikoihin, mutta toivomme, että kiireettömissä asioissa asiakkaat voisivat soittaa muina aikoina. Keskimääräinen takaisinsoittoaika vaihtelee 10 minuutin ja 2 tunnin välillä. Seuraamme jonotusaikaa ja puhelinpalvelun saavutettavuutta jatkuvasti ja päivitämme säännöllisesti kuntalaisten nähtäville tilastotietoja puhelinpalvelun toimivuudesta ja asiakastyytyväisyydestä.
Muista myös terveyssovellus
Monia asioita voit hoitaa myös Pihlajalinna Terveyssovelluksen avulla. Saat sen ladattua puhelimesi sovelluskaupasta. Terveyssovelluksen käyttöohjeet löydät verkkosivuiltamme www.jamsanterveys.fi ja asiakastoimiston tai hyvinvointitorin hoitaja neuvoo myös tarvittaessa tämän lataamisessa.
Huomioithan myös, että ajanvarausnumeroon ei voi lähettää tekstiviestiä, mutta terveyssovelluksen kautta chat-viestit toimivat.